مقالات آرشیو خبر ها
6 نکته ای که در بازی با لیون آموختیم

6 نکته ای که در بازی با لیون آموختیم

یوونتوس توانست در شبی که در نیمه نخست بازی خوبی را انجام نداد و در نیمه دوم کمی بهتر بازی کرد ، با تک گل لئوناربو بونوچی پیروزی مهم را در خانه لیون فرانسه کسب کند تا با این تـک گل ، امید زیادی برای صعود در بازی برگشت در تورین داشته باشد .
در ادامه 6 نکته بازی یوونتوس و لیون را در مرور می کنیم :

1- گل نزدن توز در اروپا موجب به نگرانی برای کونته شده است

این مهاجم آرژانتینی 24 بازی اروپایی است که گلزنی نکرده و آخرین گل اروپایی وی به بازی منچستریونایتد و پورتو باز می گردد که 5 سال گذشته بود . کونته یک نگرانی بابت او دارد ولی با توجه به بازی های باقی مانده و شکوفا شدن توز در یوونتوس می توان امید زیادی به گل زنی وی در اروپا داشت .

2- خستگی مسئله جدی برای کونته

یوونتوس به هفته های پایانی لیگ نزدیک می شود در صورتی که برد های اخیر این تیم در اثر نبوغ پیرلو بدست آمد تا بدست اوردن موقعیت های جدی . بیانکونری می توانست با شکست ناپول خیال خود را از صدر نشینی راحت تر کند ولی موضوع بازی پنجشنبه با لیون و وضعیت جسمانی اوگبونا و بارتزالی سبب شده تا کونته نتواند در دفاع خود از سیستم چرخشی استفاده کند . آوردن ایزلا به سمت راست کمی سود بخش بود ولی او نمی تواند توز را تغذیه کند و این در حالی است که رُم با حمایت تماشاگرانش نتیجه های خوبی می گیرد .

3- اوسوالدو در خطر از دست دادن جام جهانی

فرم دنی اوسوالدو نگران کننده است . آتزوری نمی تواند با پروژه شکست خورده یووه در خرید از ساوتهمپتون کنار بیاید . بعد از گل زنی مقابل ترابوزان اسپور ، دیگر میلی به گل زنی در او دیده نمی شود و با توجه به آماده بودن دسترو و کاسانو و علاقه پرندلی به جوزپه روسی ، اوسوالدو خود را در خطر دعوت نشدن در آتزوری می و بیند حتی ممکن است دیگر در ترکیب اصلی بانوی پیر قرار نگیرد .

4- هافبک های یووه نیاز شدیدا به تجدید قوا دارند

به غیر از استاد پیرلو و نبوغش ، پوگبا، ویدال و مارکیزیو آن طراوت همیشگی را ندارند . این سیستم کونته نیاز به تحرک بیشتری دارد و حتی با وجود مارکیزیو در نیمکت او هم نمی تواند طراوت را به خط هافبک یووه اضافه کند و نیاز به استراحت و تجدید قوا در این هافبک ها امری ضروری است .

5- کونته و بلاتکلیفی وی در استفاده از زوج مناسب در خط حمله

کارلیتوس نفر اول کونته در خط حمله یووه است . اما انتخاب دوم همچنان نا مشخص است .
در حالی که یورنته مهاجم مناسبی بود اما در این شرایط کیفیت لازم را ندارد و اوسوالدو هم مهاجم زهر داری نیست . میرکو ووچینیچ نیز به تازگی از بند مصدومیت گذشته و جووینکو دو سال نه چندان موفق را در یووه گذرانده است .

بنابراین احتمال این وجود دارد که کوالیارلا ازابتدا در ترکیب یووه باشد . کونته با توجه به بی میلی مدیران برای فروش مهاجمان اضافه در انتخاب نفر دوم مردد است و باید با این تعداد نفرات بهترین کار ممکن را انجام دهد .

6- یوونتوس و رسیدن به نیمه نهایی

با توجه به بازی های آسان آینده یووه در لیگ مثل بازی با لیوورنو و اودینزه و بولونیا ، یووه با نتیجه ای که در مقابل لیون گرفته تا حد زیادی خود را در نیمه نهایی می بیند و با توجه به اختلاف 8 امتیازی با رُم ، یووه در مسیر قهرمانی لیگ هم قرار دارد .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: